zaterdag 5 oktober 2013

Vlog ♥ Lush wintercollectie




Gisteren ben ik naar Den-Haag gegaan om naar de Lush wintercollectie te gaan kijken. Ik ben altijd ontzettend enthousiast over de heerlijke producten die rond de winter uit komen, dus ik moest hier bij zijn!
Er zijn zoals altijd een paar nieuwe producten en producten die er al een paar jaar zijn en steeds weer terug komen. 
Ik ben ontzettend blij geworden van deze heerlijk ruikende en leuk uitziende producten, ik nam jullie mee!






Natuurlijk heeft Lush zoals altijd allemaal verschillende soorten cadeau pakketten, die vol zitten met heerlijke Lush goodies. Van kleine sneeuwpopjes tot dingen die open springen en waar confetti uit springt, je kunt het zo gek niet bedenken. Het staat super leuk onder de kerstboom, en je bent meteen helemaal klaar! Tip voor de mensen onder ons die een beetje stuntelig zijn met het inpakken.


En natuurlijk de zepen, waar ik helemaal fan van ben. Ik heb zelf 2 zeepjes van Lush, waaronder Angel's delight, die elke winter weer in de winkels ligt. In de collectie van dit jaar zitten de zepen: Orange jelly, Mr. Punch,  Snowcake, Snowglobe en de Noriko zeep.


Ook de showergels zijn weer te koop bij Lush, hier zie je een paar prijzen en een korte omschrijving!


Rose Jam Showergel
100 ml - € 8,95
250 ml - € 17,95
500ml - € 29,95
veganistisch
Zoet als rozen met een flinke scheut arganolie en een vleugje citroen. Geïnspireerd door de verrukkelijke Turkse rozenjam.

Snow Fairy Showergel
100 ml - € 6,95
250 ml - € 13,95
500ml - € 21,95
veganistisch
Ze betovert je met haar zoete geuren. Zorg dat je haar vangt, want voor je het weet is ze weer verdwenen.

Ponche Showergel
100 ml - € 8,50
250 ml - € 16,95
500ml - € 28,95
veganistisch
Een feestje onder de douche! Met verse sinaasappelsap, kaneel en pruimen. Oh ja, er zit ook nog een scheutje tequila in...






Dit is dezelfde geur als snowfairy, maar dan als massage bar. Dit is echt heaven gewoon, zeker een leuk cadeautje!

Snow Fairy Sparkle Massage Bar (€ 8,95) veganistisch
Wrijf deze dame over je droge huid voor een schitterende zilveren glans. De basis van sheaboter voedt je droge huid.




Dan hebben we ook nog de 2 gezichtsreinigers, Let the good times roll, die echt letterlijk naar koekjes ruikt en waar stukjes popcorn in zitten, en Bûche de noël, die je huid weer lekker zacht maakt. Ik ben om!



Dit vond ik een typisch Lush product, een heerlijk verkoelend masker met Aloë Vera en komkommer. Zodra je het goedje op je gezicht hebt gesmeerd is het de bedoelling dat je het rode bolletje op je neus doet. Zo loop je rond als de enige echte Rudolph, niet zo gek dus, dat dat ook de naam van dit masker is ;)



Ook waren de heerlijke Bathmelts, Bubble bars en Bathbalistics er weer, waar er een paar bij mij opvielen. The melting snowman vond ik echt heerlijk, en op dat soort momenten baal ik echt dat ik geen bad heb. 
Het is een hele warme kaneel achtige geur, waar ik echt dol op ben.

Ook de Cinders Bath balistic is geweldig leuk, aaah ik wil ook een bad!


The Melting Snowman (€ 4,50) veganistisch
Voel je je niet zo lekker? Neem dan een bad met The Melting Snowman. Kaneel, kruidnagel en zoete sinaasappel stimuleren je bloedsomloop en peppen je op. Cacaoboter en amandelolie zorgen voor een zijdezacht velletje. 



Cinders (€ 3,95) veganistisch
Verwarm je koude winterlijf in een bad met kaneel en kruidnagel. Als je je ogen sluit, is het net of je een haardvuur hoort knapperen.




En last but not least, de lipscurb Santa's en de bijpassende liptint. Allebei met een heerlijk snoepjes achtige cola geur en smaak, zodat je jouw lippen weer heerlijk zacht kunt maken voor de koude winterdagen!


Photobucket

You might also like