woensdag 5 juni 2013

Mijn onesie!!



Een tijdje geleden vertelde een vriendin mij dat ze ontzettend leuke onesies had gezien bij Boohoo.com. Ik had haar al eerder verteld dat ik er echt heel graag een wilde, maar niet zo'n hele dure.
Op die webshop hadden ze onesies van af 20 euro ofzo, dus wilde ik wel even kijken!
We hebben meteen besteld, en in dit artikel laat ik hem zien! 
Zoals je hier boven ziet heb ik een onesie met leger print besteld, toen ik m zag moest ik hem gewoon hebben!




Ik heb hem in een S gekocht, maar hij valt redelijk groot. Op de site stond dat je hem kon vergelijken met een maatje 38. Ik wist dat hij wel een beetje baggy moest zijn, en beter te groot dan te klein met dit soort dingen, dus koos ik voor een S.

Een vriendin, die veel langer is dan ik, had een m gekozen, maar blijkbaar had zij een ander model want haar onesie was nog kleiner dan die van mij!
Dit is wel altijd een probleem met het shoppen op internet, maar kijk dus goed naar de maten, is een tip van mij.


Op Boohoo.com hebben ze verschillende leuke onesies, met verschillende kleuren, teksten en printjes, ook voor mannen! Ze zijn eigenlijk super goedkoop als je het zo bekijkt, vaak als je een onesie zoekt kan je ze moeilijk onder de 50 euro vinden, en dat vind ik echt veel geld, tè veel geld.


Hij zit ontzettend lekker, want hij is eigenlijk gewoon van een soort sweater stof en aan de binnenkant is hij super zacht!
Ik draag hem nu echt super vaak, I love these things!!! Ik wil er zeker vaker een gaan bestellen, ze zitten super lekker en zijn gewoon heel leuk!

Mijn onesie was 30 euro op boohoo.com

Kende jij boohoo al? En heb jij een onesie?
Photobucket

You might also like