zaterdag 1 juni 2013

Dove handcream en hair therapy


Vandaag heb ik een review van 2 leuke producten van Dove, die ik onder andere ook in de goodiebag mee naar huis kreeg van het event Beauty&Suits.
Mijn favoriete handcrème is die van Dove, maar dan met een andere geur, gewoon de basic variant. Nu heb ik de crème met mijn favoriete geur van Dove, namelijk de Purely pampering! Dit is met warme vanille en sheaboter, klinkt goed right?
Ook heeft Dove sinds een tijdje een hair therapy, die antiklit werkt en je haar hersteld, hier was ik erg benieuwd naar!
In dit artikel ga ik ze behandelen, ben je benieuwd hoe ik ze vind? Lees dan lekker verder!




Dit is de intensive care antiklit & care spray, en zou er dus voor moeten zorgen dat je haar weer lekker door-kam-baar en zacht word.
De spray heeft 2 niveaus, één laag bevat Fibre Actives, die bewezen diep doordringen in elke haarvezel, en een laag Micro Moisture Serums die de haarschubben glad maakt voor een zacht en ontward haar.
Dit dus volgens Dove zelf, ik ben benieuwd!

In deze fles zit maar liefst 200 ml, waardoor het fijn is in je kast, maar zeker niet in je tas! Dat kan een nadeel zijn.
Je kan de spray in sprayen als je je haar net hebt gewassen, of je doet het tussen de wasbeurten door, ik zelf doe het vaak allebei, zou houd ik mijn haar lekker glanzend en soepel!

De spray werkt erg fijn, hij sprayt fijn, soms heb je namelijk van die nare flesjes, en mijn haar word ook echt zachter en ik kom er makkelijker doorheen met de kam, ook al borstel ik het niet heel vaak.

Dit is zeker een fijn product als je snel last van dof, droog, beschadigd en haar met klitten hebt!

Dove heeft niet alleen deze variant, maar ook de Nourishing Oil Care Anti-Klit & Care Spray, waar onder andere argan en amandel olie in zitten.
De hair therapy van dove kost 4,49!




Dan heb ik mijn favoriete handcrème soort, die van Dove dus! Een tijdje geleden had ik de purely pampering sheaboter en warme vanille douche cream en ik werd echt dol op die geur, hij ruikt zo lekker warm en zacht!
Sindsdien vind ik alle producten van Dove met deze geur heerlijk.
Deze handcrème had dus al een goeie kans om een favoriet van mij te worden, en ik had hier dan ook hoge verwachtingen van.

De verpakking ziet er uit zoals we gewend zijn van de handcrèmes van Dove, maar het ziet er wel leuk uit. In deze handcrème zit 75 ml, waardoor je hem makkelijk in je tas mee kan nemen, handig!

Tja, de geur is ook zoals we hem kennen, heerlijk warm en zacht, maar niet overheersend.





Zoals je ziet is de crème heel erg voedend en zacht, niet te dik, maar precies goed.
Ook trekt hij redelijk snel in, maar niet dat je daarna niet meer voelt dat je handcrème hebt opgedaan, dat gehydrateerde gevoel blijft.

Ik ben zeker dol op deze handcrème, nog wel meer als de basic variant!
Dit is zeker een aanrader als je een redelijk goedkope, lekker ruikende, voedende, niet al te dikke handcrème zoekt.
Laten liggen als je niet van dit soort geuren houd, of als je liever een wat dikkere handcrème wilt.

De handcrème van Dove kost 3,99.

En dit was mijn duo review! Ik heb ze even samengevoegd omdat ik het anders zo'n kort artikeltje vond. Have fun today, en smile!
Photobucket

You might also like