zondag 19 mei 2013

Review Vichy Fijne Routine set


Laatst heb ik de unboxing van Newpharma online gezet en heb ik een heleboel producten binnen gekregen. Natuurlijk zaten daar genoeg producten bij die ik heel graag wil uittesten en wil reviewen voor jullie!
Heb je het artikel over Newpharma in het algemeen niet gelezen? Klik dan even hier!
Vandaag ga ik dit setje van Vichy reviewen, waar ik het meest enthousiast over was, lees je mee?

De verpakking ziet er leuk uit, het is een echt 'cadeau setje'!
Dit setje is overigens niet te koop op de site, maar de producten zijn wel los verkrijgbaar.


Hier zie je wat er in zit, het zijn eigenlijk 2 'stappen', een reinigingswater en een waterspray.
Er staat ook op dat het 2 producten zijn die je voor het aanbrengen van een hydraterende crème moet gebruiken.
Het schuimend reinigingswater is een reiniging, eigenlijk gewoon een watertje die er uit komt als schuimende mousse. Hier was ik het meest benieuwd naar.
De spray is eigenlijk gewoon een spray van bronwater, lekker verfrissend en ook handig om je make- up mee te setten!



Dit zijn de producten, de verpakkingen zien er leuk en vrolijk uit, dat blauw met dat design en dat roze flesje staan leuk tussen mijn andere producten!
Beide producten bevatten 50 ml, en dat is dus een prima proef verpakking voor een tijdje!
Jammer genoeg zit het leuke design niet op de fullsize.



Dit is het schuim wat er uit komt, het is geen mousse, het is geen echte bol schuim, het is gewoon een vloeibaar iets wat schuimend is gemaakt.
Toch is het wel apart, zodra je het uitsmeert word het een soort gel-achtig, terwijl het in het flesje eigenlijk meer waterig is.

De substantie schuimt redelijk goed als je het met een beetje water mengt en het aanbrengt op je huid.
De geur is ook erg lekker, maar toch subtiel, dus dat is fijn voor de mensen die niet erg van heftige geuren houden.

De reiniger doet zijn werk goed, hij reinigt snel en mijn huid trekt niet heel extreem als ik mijn gezicht heb afgedroogd. Wel een beetje, maar dat komt gewoon omdat ik een droge huid heb. Als je een normale tot vette huid heb is dit natuurlijk geen probleem.

De spray is fijn, maar doet verder niet veel wat je echt merkt. Het is in principe gewoon bronwater in een spray flesje. Toch ben ik hier wel blij mee, want ik gebruik dit vaak om mijn make-up te setten of lekker even op te frissen.

De reinging is 14,96 op de site van Newpharma
De spray is 8,16 op de site van Newpharma

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, heb een fijne dag!

Het artikel met de unboxing staat trouwens online! Even een paar artikeltjes terug lezen.

Photobucket

You might also like