dinsdag 14 mei 2013

Newpharma



Newpharma is een webshop die eigenlijk een apotheek maar dan op het internet is. Het is een site die voor Nederland, en voor België is.
De site bestaat al sinds 2008 en verkoopt meer dan 30000 producten van 750 merken! Een groot voordeel aan Newpharma is dat ze leveren binnen 24 uur, zodat je jouw bestelling zo snel mogelijk binnen hebt!
Dat vind ik al een groot pluspunt, vaak als ik bestel wil ik het echt meteen binnen hebben, hier is dat dus geen probleem! Ook voor last minute cadeautjes, is dit natuurlijk hartstikke leuk.
Laatst heb ik een pakket gekregen van Newpharma om uit te testen, en binnekort komen de reviews online. In dit artikel laat ik jullie alvast kennis maken!


Zoals je hierboven ziet is dit de doos die ik heb gekregen. Woensdag komt de video waarin ik hem unbox, en daar zien jullie mijn eerste reactie over de producten en de webshop.
De box is overigens niet te koop op de webshop, alleen de producten maar dan in fullsize zijn in de webshop verkrijgbaar.






Dit zijn de producten, zo zaten ze er (ongeveer) in. Bijna allemaal mini producten, maar dat vind ik juist wel leuk, zo kan je het goed testen en als je iets erg fijn vind koop je de fullsize. Want stel je hebt iets wat niet fijn is, dat zit je met zo'n grote verpakking! Je kunt het tenslotte niet testen in de winkel!

De producten die er in zitten:

Vichy - Fijne Routine schuimend reinigingswater en thermaal bronwater
Vichy - Nutriextra Extra mild surgras soap
La Roche-posay- Ontdekkingskit Lipikar en cicaplast
Bio Beauté - Exfoliant with red berries
Louis Widmer - Silver Crème
Avène - Soothing moisture mask
Avène - Cleanser lotion
Caudalie - Shower gel


Morgen komt de video dus online, en ik ga beginnen met de producten testen. Over een paar dagen/weken zullen de eerste reviews online komen, ik hoor graag wat jullie als eerste willen zien of waar jullie het meest nieuwsgierig naar zijn!

Photobucket

You might also like