zondag 12 mei 2013

Ik ben sportief bezig!

Large

Ja, je ziet het goed! Ik ben sportief bezig!
Laatst poste ik een artikel over hoe je je bikini body weer kan creëren voor de zomer. Zoals ik toen ook al zij gaan veel mensen weer beginnen met joggen en hardlopen als het weer mooier weer word.
Ook ik moet er aan geloven, en ben nu al een week bijna elke dag aan het joggen. Wil je weten wat mijn tips zijn, en wat mijn update is hierover? Lees lekker mee!


Ik wilde dit al een tijdje geleden doen, want ik wil weer een betere conditie en hardlopen is ook nog iets wat ik leuk vind om te doen. Lekker met een muziekje op op de beat lopen, en genieten van de stilte. Jep, je hoort het goed, stilte!
Ik woon namelijk in een buurt vlakbij weilanden, daar kan je dus heerlijk op een lang pad gaan joggen! Veel fietsers en joggers lopen daar ook, maar in de avond rond 9 uur al een stuk minder!


Dit zijn de koeien die ik tegen kom elke keer, zo cute! Natuurlijk zijn de koeien en schapen lief, maar de lammetjes zijn mijn favoriet! Ze springen heerlijk in het gras en rennen achter elkaar aan, te leuk!

In het begin ben ik vooral veel gaan lopen, want ja, mijn conditie is zo slecht dat zelfs 3 kilometer lopen al veel is. Ik hou de 3 kilometer aan tot ik hem helemaal kan joggen, daarna ga ik pas verder.
Meer heeft het ook niet echt zin, want ik moet het natuurlijk wel vol kunnen blijven houden!
Nu ben ik al aardig op dreef, je merkt gewoon dat je er aan went en dat je er een routine van maakt. Eerst eten, dan nog even uitrusten, omkleden, joggen, douchen en nog even wat drinken en naar bed!

Ook in de vakantie wil ik dit door zetten, en voornamelijk als ik in Italië ben. Daar zie je ook ontzettend veel mensen hardlopen langs mijn camping, en daar is het heerlijk om je dag te beginnen met een rondje hardlopen.
Daarna ga ik lekker douchen, eten en mijn dag beginnen!!



Het fijne aan de dingen van tegenwoordig is dat er genoeg apps zijn waar je geweldig op kan zien waar je bent, hoeveel je hebt gelopen, hoe hard, hoeveel km etc.
Ook ik heb een app gedownload, namelijk Runkeeper. Een hele fijne app waar je alles goed op kan zien!
Deze app kan je voor veel meer sporten gebruiken, en aan het eind van de week kan je zien hoeveel km je hebt afgelegd, tof!

Eigenlijk wil ik binnenkort gaan kijken naar sportschoenen, dus echt van die hardloop schoenen. Die dempen de schokken en zitten super lekker, want ja, die simpele sneakers zijn ook niet alles!

Ik wil trouwens elke paar weken een update doen, dus ik hoop dat jullie mij er aan houden dat ik blijf doorgaan!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, maak er een leuke en sportieve dag van!

Doen jullie veel aan sport?
Photobucket

You might also like