dinsdag 7 mei 2013

Essence Super Fine Eyeliner!


Laatst toen ik een nieuwe eyeliner nodig had aangezien die van mij op aan het gaan was kocht ik deze superfine eyeliner pen van Essence. Ik had er al hele goede verhalen over gehoord en was zelf ook benieuwd geworden.
Daarom heb ik hem gekocht voor maar 2,59!



De verpakking is totaal niet bijzonder, het enige wat een beetje opvalt zijn de letters die een soort meer-kleuren-effect hebben.
Maar, de meeste eyeliner pennen zijn niet erg bijzonder, en daar gaat het tenslotte ook niet om, laten we kijken wat er in deze zwarte huls zit!


Zoals je ziet is het puntje inderdaad super fijn, zoals er word gezegd op de verpakking. Het puntje is goed flexibel en heeft geen raar bol einde, maar het is echt een scherp puntje.
Ik vind dit zoveel fijner dan rare dikke eyeliners, bijvoorbeeld de jumbo eyeliner pen van Essence.
Het werkt makkelijk, snel, en je creĆ«ert een heel mooi fijn dun lijntje!


Yes, i love deze eyeliner! Hij is ook goed zwart zoals je ziet, fijn!
Ik vind dat deze low-budget eyeliner prima z'n werk doet, ik trek er makkelijk lijntjes mee, en hij droogt snel op. Hij is niet heel erg waterproof, maar dat hoeft voor mij ook niet en is dus niet noodzakelijk.


Een aanrader als je van een fijne, dunne en goedkope eyeliner houd.
Beter laten liggen als je graag een wat long stay en water vaste eyeliner wilt.


Photobucket

You might also like