woensdag 24 april 2013

Essence Match to Cover Concealer


Essence heeft na de winter in 2012 zijn schap weer vernieuwd, en ik ga vandaag de match to cover cream concealer reviewen!
Ik had een nieuwe concealer nodig en ik vond deze tussen het schap en ik had er al wat leuke reviews van gelezen. Ik kocht hem en was erg benieuwd! Lees hier wat ik er van vind!



Zoals je ziet is dit een duo concealer, met een lichte gele tint en een donkere roze tint. Het jammere eraan is dat de concealer maar in 1 soort verkrijgbaar is, en is de kans dus kleiner dat het jou tint is.
Het zijn geen extreem gele of roze tinten, maar toch had het handiger geweest.
Vaak is het nu het probleem dat je 1 tint veel gebruikt en de ander eigenlijk wegdoet. Nu is dit bij mij niet het geval, ik had namelijk ook ooit het Catrice allround palette en daar zat ook een donkere kleur in en die gebruikte ik gewoon in de zomer.
Ik heb namelijk niet een hele witte huid, dus als ik bruin ben in de zomer is die donkere kleur perfect. Voor mensen met een lichte huid is dit dus wat minder, al zou je hem ook kunnen gebruiken om bijvoorbeeld te shapen!

De verpakking vind ik daarintegen wel erg leuk, de pannetjes zijn er leuk in gezet en ik vind het er strak en classy uit zien.


De swatches, ik kon ze niet zo goed op beeld krijgen, maar op de volgende foto's kun je er een beter beeld bij krijgen.


Zonder concealer.


En met de concealer.

Zoals je ziet is de concealer echt wel dekkend, alleen komt dat misschien niet heel goed over op de camera. Ik vind hem ontzettend fijn, hij dekt goed en hij gaat niet snel in de lijntjes zitten. Ook is hij lekker zacht en creamy, dus laat hij geen velletjes extra goed zien.

Ik ben er dus ontzettend tevreden over, je kan deze concealer halen voor maar 2,59!
Photobucket

You might also like