zondag 24 maart 2013

Review: Essence mascara i love extreme crazy volume



Laatst liet ik in een video zien dat ik deze nieuwe mascara van Essence gekocht had, en veel van jullie waren razend enthousiast. Natuurlijk moest ik deze mascara ook uittesten, want veel van jullie vergeleken hem zelfs met versies van duurdere merken!
Vandaag is het dus tijd voor een review, ben je benieuwd, lees dan verder!


Misschien kunnen jullie het je ook nog wel herinneren dat ik laatst een artikel schreef over de verpakkingen van beauty producten, dat was naar aanleiding van deze mascara! Ik vind de verpakking super leuk en hij valt lekker op tussen de andere producten in je stash.
De huls is behoorlijk groot en stevig, dus ik was benieuwd naar het borsteltje!


En voíla! Het is een huge borsteltje, echt bijna groter dan de lengte van mijn oog zelf! Vaak vind ik dat wel fijn, zo pakje snel veel haartjes tegelijk en ben je snel klaar.




Het resultaat vind je hier, tja, ik vind het behoorlijk goed!
Een nadeel aan deze mascara vind ik dat er enorm veel product op het borsteltje blijft, dat is jammer, want zo krijg je ontzettend snel dat spinnen poot effect, wat veel mensen juist niet willen!

Verder is dit een prima budget mascara voor maar 2,79!

Welke mascara gebruik jij op dit moment?
Photobucket

You might also like