woensdag 28 november 2012

Polyvore looks

Y_large

Polyvore, misschien kennen jullie het al, misschien ook niet. Het is een website waar je je eigen collages kan maken op elk gebied. Fashion, beauty, inspiratie voor je kamer indeling en nog veel meer.
Ik vind het erg leuk om daar wat uurtjes mee te werken, en ben gisteren dan ook weer even aan de slag gegaan. Dit is puur om de stijlen te laten zien, en omdat ik het nogal druk heb kan ik niet hele uitgebreide artikelen posten. Thank god dat Roos (mijn columniste) er is, want zij springt af en toe even bij.


Burgundy

Dit is een look die ik heb gemaakt met polyvore, een stoere outfit, met studs op het kraagje van het spijkerbloesje. Dan een trui met een drukke sierlijke print er overheen, een bordeaux rode broek en een stel stoere boots er onder. Als sieraad heb ik er een kruis ring bij gedaan, dat vond ik wel erg leuk staan bij deze outfit. Zoals je ziet kan je dus ook de achtergronden aanpassen en bewerken.

Lady gaga

En dan een outfit wat ik erg leuk vind staan, het is helemaal zwart, maar met een kleine pop of
bij de schoen, en deze Lita's vind ik persoonlijk erg tof! Het jurkje zou ik echt graag willen, en om hem iets meer te stylen heb ik er een ontzettend leuk riempje bij gedaan.

Shoulder emblems

Dit is een collage die niet helemaal goed is gegaan, maar toch wel leuk.
Mijn inspiratie waren de schouder emblemen, de glitters, studs en kraaltjes die op de schouders zijn gezet. Ik vind het echt ontzettend gaaf, vooral die licht grijze!

Romantic room



En om af te sluiten deze kamer, leuk als inspiratie voor een moodboard, een warme, gezellige en romantische kamer met verschillende soorten texturen en tinten wit en grijs.

Dit was het alweer voor vandaag, I hope you liked it en tot de volgende keer!
Kende jij polyvore al?



Photobucket

You might also like