vrijdag 26 oktober 2012

The 'This or that' Tag!

Tumblr_m97gyvridz1qzrk5xo1_500_large

Laatst zat ik mezelf een paar dingen af te vragen, namelijk of ik voor het ene zou kiezen of voor het andere als er verder geen opties waren.
Ik vond dat natuurlijk een geweldig idee voor een nieuw artikel, dus besluit dat om nu met jullie te delen!
Zo'n soort tag bestaat al, maar dan met beauty en make up, maar vandaag ga ik mijn eigen tag maken met vragen over kleding en stijlen.
Ben je benieuwd? Lees gezellig mee en neem de tag vooral over!

Tumblr_mcglc22gsx1rw4wpto1_500_large

Killer heels of Uggs?
Absoluut dan maar de killer heels, ik weet dat veel mensen voor Uggs zouden kiezen, maar ik heb het er gewoon niet zo mee.
Ik vind ze eigenlijk super lomp staan, en helemaal bij mij en mijn kleding stijl.
Ik heb er niets op tegen, maar het staat mij gewoon niet.

Tumblr_mbqm372bib1qzrk5xo1_500_large

Rokje of jurkje?
Dat vind ik een moeilijke, ook al vind ik jurkjes super leuk, ik draag toch echt liever een rokje en pak die dan ook het snelste uit mijn kast.

Tumblr_lz5ey5iqqj1r2damao1_500_large

Legging of panty?
Dat ligt er vaak aan hoe warm/koud het is. In de herfst en winter draag ik altijd een legging, ik vind het gewoon weg te koud voor een panty. Ook gaan ze sneller kapot, en zie je er plekken en oneffen heden in je benen sneller door.
Ik ga dan toch echt sneller voor de legging of leuke maillot.

Tumblr_mbfrybpjlz1qad2wmo1_500_large

Dikke riem of dun riempje?
Een simpele, ik hou van dunne riempjes! Overal staan ze leuk bij en ze geven je outfit een leuk detail.
Dikke riemen zijn erg opvallend, zitten niet heel erg lekker en daarom kies ik voor een wat smallere variant. 
Btw, die hier boven is toch wel erg cute!?

Tumblr_mbc0tdksyl1r8ju0co1_500_large

Rokje of broek?
Oei, dat is weer zo'n moeilijke!
Vaak als ik een outfit wil uitzoeken voor de volgende dag maak ik er 2 versies op, een rok versie en een broek versie. Het ligt er aan hoe ik me voel op die dag en hoe warm/koud het is of ik een broek of een rok aan doe. Ook ligt het er aan of ik dansen of sport heb die dag, want dan doe ik vaak liever een broek aan omdat dat wat minder werk is met omkleden.

Tumblr_marhy0utdo1qdfnpvo1_500_large

Jasje of vest?
Ik kies voor een jasje, ik vind het vaak net wat netter staan en een vest is toch vaak niet heel vorm gevend.
Toch vind ik het nog steeds heerlijk om in een warme cardigan rond te lopen, dus mij zul je ook vaak genoeg zo zien.

Tumblr_ma59lcxama1qke6e0o1_500_large

Strepen of effen?
Qua shirts is het duidelijk, ik kies voor een basic effen shirt. Zoals hierboven kies ik er liever voor om het te combineren met een ketting, sjaal of een leuk riempje.
Ik heb genoeg strepen op mijn shirts staan, en ik vind ook dat die super leuk staan, maar toch grijp ik sneller naar de basic shirts.

Tumblr_mcegjboobf1rojiz2o1_1280_large

Spijkerbroek of elastische gekleurde broek?
Oei!! Dat is een moeilijke, maar zoals je misschien al weet (alleen als je mij lang volgt) heb ik een periode van ongeveer 2 jaar gehad waar in ik geen strakke jeans droeg.
Ik vond het niet lekker zitten, en droeg liever andere broeken en vooral rokjes en jurkjes.
Tegenwoordig draag ik regelmatig een spijkerbroek, maar als ik moet kiezen zou ik toch voor een stretchy broek kiezen. 

281587_284935041623678_491096500_n_large

Crème kleurig of spierwit?
Deze is niet moeilijk, ik kies vaak voor crème kleurige items dan voor spier witte kleding.
In de zomer is het weer andersom, want lekker fel wit staat geweldig bij een zongebruinde huid!

Tumblr_m5me9tjl9d1qbwg94o1_500_large

Veel kleur of 1 kleur item?
Het kan vaak erg druk worden en ik vind dat 1 item (Je moet dan wel weten welk item de beste keuze is, om het fashionable te houden) je outfit al erg leuk kan opfleuren!
Doe je jasje, broek, tas of schoenen in een felle kleur en houd de rest van je outfit basic en rustig.
Zorg dat je daar de basis kleuren zoals zwarte en witte tinten houd.

Tumblr_mc3gwyxmfr1qkgfq2o1_500_large

Gouden accessoires, zilver of alles door elkaar?
De laatste maar zeker niet de minste, ik vind het geweldig als je zilver, goud, rosé goud etc. bij elkaar matcht, want dat staat super speels en leuk!
Vroeger was het vaak dat je in 1 soort metaal kleur je sieraden allemaal moet afstemmen, maar tegenwoordig is het helemaal in om lekker te mixen.


Dit was de tag alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, neem hem gerust over!


Photobucket

You might also like