zaterdag 1 september 2012

Review: KIKO Oogpotlood 100

Toen ik vorig jaar een goud oogpotlood van KIKO heb mee genomen en die erg fijn vond, besloot ik dit jaar weer wat te kopen.
Jammer genoeg had Kiko niet heel veel keus uit opvallende kleurtjes en kon ik voornamelijk kiezen uit bruin, zwart, paars, etc.
Ik koos tussen de kleurtjes een matte grijs uit, en ga hem voor jullie vandaag testen!
Benieuwd? Lees dan mee!


 De verpakking ziet er goed uit, alleen had ik de zilveren dop anders gemaakt, of zwart, of de kleur van het oogpotlood. Dat nep zilver ziet er altijd wat goedkoop uit, terwijl dat niet hoeft, want de rest van de verpakkingen van KIKO ziet er altijd Prima uit.
Goed, ik heb de kleur 100


Het potloodje is goed creamy, en is lekker zacht.
De grijze kleur is goed gepigmenteerd, en blijft echt super lang zitten! Voor dit goedkope potloodje betaalde ik 1,50 en ik ga hier waarschijnlijk nog een look mee maken.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, sorry voor de korte review.
Maar zoals jullie weten is school weer begonnen dus kan ik niet mega lange reviews schrijven.
Ik hoop dat jullie het begrijpen, maar morgen weer een nieuw artikel!

Photobucket

You might also like