zaterdag 7 juli 2012

Review: Essence Sun Club All Over Shimmer



Ik zoek al een tijdje naar een mooie highlighter, een cheape highlighter voor het gezicht.
Ik wist dat Essence er al wat had, en Catrice, maar op de een of andere manier probeerde ik ze nooit uit.
Laatst nam ik de All over shimmer highlighter van Essence mee, en teste hem uit voor jullie, en guess what? Hij is super fijn!


De verpakking ziet er leuk uit, weer eens wat anders van Essence, tof!
Ik vind het fijn dat je het product kan zien, ook al is het doosje dicht.

Ik heb de kleur 01 Ibiza sun.
Dit is de highlighter, of blush, bronzer, oogschaduw, net wat je er mee wilt doen. Je kan deze poeder ook makkelijk voor oogschaduw gebruiken!

Wat een pigment! Super mooie warme shimmery kleuren, echt heel gaaf!
De blush/highlighter/bronzer staat super tof, hij glanst mooi en is een hele warme kleur.



Ik ben super tevreden met deze poeder, en dat voor maar 3,50 bij de Kruidvat.
(Het kan zijn dat ze hem niet overal hebben, hij behoord tot het 2e schap)

Draag jij vaak highlighter?

Photobucket

You might also like