zaterdag 21 april 2012

Review: Catrice ultimate shine lipstick 210 Kiss Kiss Hibiskiss

 Laatst was er een actie bij Kruidvat, de 1+1 gratis actie voor alle make up.
1 van de dingen die ik kocht was de lipstick 210 Kiss Kiss HibisKiss van Catrice, een lipstick die ik al een paar keer voor bij had zien komen en waar ik helemaal verliefd op werd.
Een zoete, knalroze kleur, helemaal hot voor in de zomer, kijk je mee?


Als eerst, de huls, ik vind hem super strak en chiq er uitzien. Aan de onder kant staat duidelijk de kleur en op de verpakking het merk.
De verpakking ziet er strak uit met dat zilver, geen plastic troep dus.
 En dan de lipstick zelf, ik vind het leuk dat Catrice de naam er in gedrukt hebben.

 En dan kijken naar de swatch, wat een pigment! Ik hou er van als je een lipstick licht, en wat zwaarder aan kan zetten. Dus bijvoorbeeld wat meer als een lippen balsem, en als een echte lipstick.
De lipstick is behoorlijk waterproof, hij blijft echt super lang zitten! Het bewijs: ik heb hem gister geswatcht, en hij zit nu nog op mijn arm.



 Jep, I love deze lipstick, helemaal mij kleurtje!!

Hou jij ook van felle lipkleuren? Wat is je favoriet?


Photobucket

You might also like