woensdag 21 december 2011

Teeez Boudoir Secrets Bold Eyeliner Pencil



 Vandaag de 2e review van de nieuwe collectie van Teeez, Boudoir Secrets! Vandaag ga ik de Bold Eyeliner Pencil wat beter bekijken samen met jullie. Nieuwsgierig? Kijk dan mee naar de foto's!

 Laten we gelijk maar even beginnen met het eerste potloodje, dit is Nr. 06 Free, een licht groene kleur.
En weer een compliment over de verpakking, zo leuk!
 Dan de volgende, dit is Nr. 05 Gutsy, een beetje een brons goud kleurtje, mijn favoriet van de 3!
 En dan de laatste, Nr. 14 cool, een donkerblauwe kleur.
 Zo zien dus de puntjes er uit, heel mooi.
 Dit zijn de swatches, ik moet zeggen dat de pigmentatie echt heel fijn is, en ook dat ze lekker creamy zijn. Je ziet hier dus van links naar rechts: Outa control, Free en Gutsy.
Zo zien de swatches er uit na 3 veegjes, echt super! vooral Gutsy en Outa control zien er goed uit.
Ik vind de potloodjes super fijn, en niks op aan te merken. Wat ik wel had met het swatchen is dat er bij Free een puntje afbrokkelde omdat hij te zacht was. Dat heb je natuurlijk wel wat vaker met zachte potloden, maar toch een min puntje.
Voor een Bold Eyeliner Pencil betaal je 4,79 dus dat valt heel erg mee!
Klik hier als je wil kijken waar de dichtstbijzijnde winkel bij jou in de buurt is!
Er volgend nog 2 reviews van deze collectie, dus blijf mijn site in de gaten houden!

You might also like